Monday 26 March 2012

.beading.

assalamualaikum...
mugkin ade yang pelik sbb tak tahu kan.. 
kenape entry kali ni 'beading"?
alhamdulillah.. di atas sebab2 tertentu aku sekarang dah terjebak dengan dunia memanik ni..
hebat? arggh.. tak sampai tahap 2 lagi...
boleh la cikit2 tu kan.. boleh la pendapatan sampingan 2..
anwy, kalo korang nk tahu... baru je stahun beberape bulan kot aku menjahit manik ni..
belajar mana? 
heee,... mgkin sbb aku ni terbiasa dengan jarum n benang dr mak aku kot..
yela.. anak tukang jahit kn..
memang dulu aku cemuh sangat dengan manik2 ni..
"ei, macam orang tua la baju ade manik" haha
tu la yg biasanye  aku ckap kat kakak aku bila tengok die sanggup tak tido mlm untuk jahit manik! 
gile tak? haha padahal die jahit utk baju nye sendiri bukan ambik upah..
kau sanggup? 
tu la kan org cakap, jangan nak benci sangat kat sesuatu benda 2.
las2 jadi mcam aku, benci2 last2 manik dh jadi sebahagian dr pendapatan aku..
heeee~~

oke, sesape yang rase nak tempah jahit manik tu..
boleh sms/ call aku.. 014-8395846. 
design boleh pilih dari album.. 
design sendiri pon tak pe..
atau pom sila2 lah add FB aku yep.. 
Izzati Asri (Nur Izzati Mohd Asri)
boleh? 


sebagai intro....



oke. ni adalah baju 1st yg dijahit..
baju untuk aidilfitri 2010






haa..ni pon samaa gak....
leher dan tangan...

nampak tak? yes.
kat atas 2 memang disengajakan kosong sebab tak sempat siap.
juga untuk aidilfitri 2010..
*pakai hari raya pertama, beraye umah bakal mertua*
syyyyyyy........

dan ini... yang ni more 2 highlight..
entah menjadi ke tak..hentam je..
baru belajar2 kn..
tak cantik?
sila abaikan. oke.

baju2 kat atas ni semua baju2 sendiri...
 biasa la kan.  takkan nak ambik upah terus.
then..
nanti baju2 yg telah  ditempah akan dimasukkan di entry yang lain k..
sila sms / call / inbox kat fb saya jika anda berminat untuk tempahan
.serious person only.

); trimakaseh :)




No comments:

Post a Comment

:)loveeverafter(:

:)loveeverafter(: